Co zjistili světoví vědci?

Severokorejští vědci zjistili, že spaní v hodinách zvyšuje žákům inteligenci. Tento program byl zaveden do korejských škol a výsledky byly, tak příznivé, že ostatní státy začaly ihned tento program využívat. Teď jenom čekáme, kdy dojde do České republiky. Vojta, Otakar

 

Islandští vědci objevili a následně potvrdili, že kouření doutníků je zdravé. Kouření doutníků posilňuje imunitu, zdraví a zabraňuje tvorbě dětí. Dokázali také, že když vykouříte ráno aspoň tři doutníky, je potvrzeno, že jste lepší člověk, uvolněnější a podáváte lepší výkony ve všech předmětech, v práci, ale i v domově důchodců. Tomáš, Martin K.

 

Švýcarští vědci zjistili po dlouhodobém výzkumu, že děti na základních a středních školách lépe vnímají učitele a lépe chápou učivo na otáčecích židlích. Děti se tak naučí lépe komunikovat a vnímat okolí. Na otáčecích židlích se děti naučí rychleji zaostřovat a tím pádem nemají žádné zrakové vady. A proto do všech škol budou zavedeny otáčecí židle. Karolína a Klára P.

 

Proč bychom měli trhat listy květin ve třídě? Madagaskarští vědci zjistili, že při trhaní listů dochází k vylučování kyslíku, který se mísí s pachem třídy a tím vzniká vzduch, který pomáhá k lepšímu myšlení, tudíž se před každou hodinou trhají listy květin. Filip, Aneta, Kristýna

 

Česká skupina vědců zjistila, že černá tabule je hodně černá a tak se rozhodli, že by byla lepší světlejší. Vědci tvrdí, že by se nemněla mazat pokud se psalo bílou křídou, aby byla bělejší. Marek P.

 

Američtí vědci zjistili, že čím více mrkáme očima, tím více spálíme tuků a platí to u obou pohlaví.

Většinou ve věku 25 let. Dodáváme si tím lepší vzhled bez vrásek. Proto celosvětoví politici se rozhodli, že ve školách místo tělesné výchovy bude hodina mrkání. Hana, Patrik

 

Skupina norských vědců zjistila, že zelená barva by neměla být ve třídách na škole. Žáci se při jejím pozorování až moc uvolní a mají nutkání mluvit se spolužáky v hodině a nedokážou se soustředit na písemné práce práce. Proto by třídy měly být přetřeny na červeno, aby žáci v hodinách respektovaly vyučujícího a dávali v hodinách pozor. Červená barva zaostřuje smysly a dodává pocit strachu. Školy tento návrh však nepodpořily z nedostatku finančních prostředků, proto školy dostanou státní dotace na červenou barvu. Zdislava, Tereza

 

Skupina amerických vědců z Harvard University objevila, ze pokud bude do ovzduší třídy vypouštěn zemní plyn v malém množství, zvýší se produktivita žáků o 90%. Stu​​die byla financována americkými těžebními společnostmi. Proti prevenci výbuchu se ve školách nebude používat elektřina a ani jiné zápalné látky.

Zdeněk a Šimon

 

Studentská rada zjistila, že sezení žáků ve školní lavici není zdravé, protože poloha, ve které mají sedět se žákům zachovává a proto chodí shrbeně. Ve škole by proto měla být zavedena nová a lepší ergonomie židlí, díky které by žáci seděli lépe. Adam, Martin Ž.

 

Skupina vědců s Turkmenistánu zjistila že skleněné okna na které svítí ultrafialové záření s kombinací radioaktivního slunečního záření vyvolávají kvůli výparům závislost na tvrdých a lehkých drogách. A kvůli tomu by se podle nového zákona měly zavést nové plastové okna. Matěj a Mája

 

Skupina malajských vědců zjistili, že ve třídách by měly být houpací židle, protože houpání uklidňuje a je to bezpečnější jak pro žáky tak i učitele, poněvadž se nemusí bát, že si žáci způsobí úraz. do roku 2999 a 363 dnů by se měl návrh o zavedení houpacích židlí zrealizovat.

Marek L. &  Martin G.

Jak se dají pochopit některé věty sportovních komentátorů?

Možná jste i vy sledovali fotbalové utkání naší reprezentace s Polskem. Mezi jinými tam zazněly i zajímavé (mnohým nesrozumitelné) věty. Jak je možné si je vysvětlit?

Čech boxuje daleko od brány?

Petr Čech má daleko od brány boxerský ring, kde má zrovna souboj. (Martin Ž., Adam)

Čech se naštval na protihráče a začal ho boxovat daleko od brány. (Martin K., Marek L.)

Dovedl míč až k šestnáctce?

Hráč přivázal míč na vodítko a dovedl ho až na tribunu k hnědovlasé šestnáctce. (Martin Ž., Adam)

Nějaký týpek dovedl za provázek míč až k holce, která právě slavila šestnácté narozeniny. (Míša, Aneta)

Fotbaliste kope do míče a vede ho k fotbalistovi s číslem 16. (Karolína, Klára P.)

Dal gól do kabiny?

Při výstřelu míč vyletěl otevřenou střechou stadionu ven a dopadl do kabiny kamionu. (Martin Ž., Adam)

Týpek vykopl míč tak vysoko, až balón vklouzl do lanové kabinky, která s etáhla nad hřištěm (Míša, Aneta)

Obránce číhal ve vápně?

Obránce ležel zamaskovaný v rohu, zasypaný vápnem a čekal, kdy vystartuje po míči. (Martin Ž., Adam)

Čech zbořil Kadeřábka?

Čech jel a neubrzdil to a zbořil dům pana Kadeřábka. (Marek P., David)

Martin postavil sněhuláka jménem Kadeřáb a Čech mu ho ze srandy zbořil. Martin byl smutný. (Martin K., Marek L.)

Tohle musí Procházka odpálit?

Nějaký pán dal bombu do země, natáhl dálkové odpálení, zavolal pana Procházku a BUM! (Marek P., David)

Pěkně to tam vyšil?

Šil tam nějaký obrazec. (Marek P., David)

Hráči se nelíbil protivníkův dres, řekl si, že by byl lepší nějaký jiný vzor, proto vzal jehlu a nit a pěkně to tam vyšil. (Tereza, Klára K.)

Chytil míč a všil ho do brány, aby už nikdy nemohli prohrát. (Šimon, Zdeněk)

Milan Škoda se pral?

Milan Škoda si donesl pračku na hřiště a vypral se, protože byl špinavý. (Míša, Aneta)

Dotáhl si na hřiště pračku, nasypal do ní Ariel a začal se v tom rochnit... (Eva, Veronika)

Kalas nebyl ve své kůži?

Když Kalas běžel z nemocnice, doktor na něj volal, že si zapomněl svoji kůži a že má jinou. (Martin K., Marek L.)

Kalas se svlékl jako had a oblékl si kůži cizího hráče. (Martin G.)

Ve vápně máme tři hráče?

Rozhodčí rozsypali doprostřed hřiště vápno a tři hráči se tam topí, protože zlobili. (Karolína, Klára P.)

Soupeř na nás nastražil vápenku a spadli nám tam tři hráči. (Eva, Veronika)

Vacek jde na plný plyn?

Vacek běžel na autobus a aby ho stihl, začal vypouštět ze své zadnice plyn, který ho zrychlil. (Šimon, Zdeněk)

Fotbalista válí v Krakovii?

Ve volných chvílích válí v Krakovii z kopce sudy. (Martin G.)

Když prohrávali, vzal to na sebe?

Když prohrávali, oblékl si dresy všech hráčů a postavil se do brány. (Šimon, Zdeněk).

Budou z nás spisovatelé!

Poprvé na druhém stupni se psala domácí slohová práce. Moje oblíbené místo. Času nebylo moc, asi jen dvacet dnů. Některé slohovky přišly emailem, jiné psané na papíře. Další emailem nepřišly (posílal jsem je na všechny tři adresy, co jste nám napsal...), nebyly v odeslané poště (já ty emaily hned mažu...). Proč si v emailech neuděláte složku, do které budete školní emaily dávat? Já to neumím...

Možná se tu objeví i hezké slohovky, teď mám jen tu jednu - vznikla za dvacet dnů a její kvalitu posuďte sami:

 

                             Moje oblíbené místo

Dívam se na pomalu zamrzavajíci rybník ze kterého zvědavě kouka kousek dřeva jako byse chtěl dostat na pevninu. V pozadi jsou pomalu opadávajici stromy, ktere jakoby umíraly. Břehy jsou bahnate pak travnate takouvou vybědlou zelenou, ktera neni krásna nakonec to přecházi do rákosi, které je místy zelené hnědé. Od rybníka se odráži stromy vypadáto jokoby rostli do země, ktera je vybědlá slunce tam svíti jenom joko malá lampička uprostřed rovné pusin.

 

 

 

Jak se z člověka stane spisovatel? Těžko říct, ale určitě se ví, že vymyslet a napsat něco pěkného určitě není jen tak. A protože jsou malí šesťáci (skoro všichni) šikovní, zkusili napsat svá první povídání. Některým se podařila hodně, někomu trošku míň, ale snažili se jistě všichni. Pohodlně se posaďte a začněte číst.